Tuesday, November 8, 2011

pacik tua yg suka mengaibkan orang

pada 1 arie yg ku rsakan patot ku bergembira krn nk balik rumah sbb raya haji, tiba2 sangkaan ku sal panas akn smpai ke ptg rupa2 nya guruh + kilat di tengahari... T_T bkn nyew cuaca yg ak maksudkn tetapi mata kuyu + layu ku ini la yg telah menderaikan linangan air mata yg xbrapa patot sbb time tue ak patot nyew hepi sbb ley la nengok kekanak kucen yg comel2 akn tetapi sekoq makhluk tua nie tlah membantutkn perasaan gembira ku itu...

mesti pacik bajet bagos kn....
hukhuk...'Pcik, saya tawu saya lewat dari org len tp pacik kn kta 10minit...yew la mmg saya lewat pown dari 10minit tue tp xde la smpai abes 5minit pacik tggu saya pown...pastu time pacik kata 10minit tue tade pown pacik kata dlm 10minit tue cuma ley buang air jew, cuba pacik larang siap2 dan habaq bahawasanya para penumpang XBOLEY SINGGAH KAT DALAM KEDAI STESEN GAS so maybe saya xkn kuar lgsg dari bas tue!!! pacik xhabaq apa pown kn? org len pi kencing, saya korbankn msa kencing saya tuk beli mknn so kira adil la kn...? pastu pacik xpuas atie pacik pown hon kuat2 hon bas pacik padahal kmi just kt tepi bas tue jew...dan blm sempat pown saya nk masuk bas pacik da pokpek2 ngan suara sebesar alam pacik...xcukup ngan tue lagi kn, sepnjg saya gerak masuk dlm bas tue ngan perasaan malu + muka tebal yg teramat sgt, pacik lom abes lg nk pokpek2 smpaikn suma mata yg wujud kt dlm bas tue nengok saya jew...pacik tawu x saya malu sgt2..? 1st time saya rsa cam saya da wat 1 kesilapan besar, saya asyik salahkan diri saya jew spnjg perjalanan saya ke tmpt duduk saya taw....then ok saya da duduk, pastu pacik pown bangkit n kira penumpang...ntah la pacik saya xdengar papew da sbb kpala saya da terlalu bangang akibat penangan maut mulut sadis pacik tue tp kakak saya kata pacik dok asyik membebel dan marah2 lg...pacik kata apa? jaga budak tadika lebey senang? huh pacik taw x, perangai pacik tue mengalahkan parangai dak tadika kot...even dak tadika pwn tawu benti pas diorg hurt someone taw..


dan pacik tawu x, pas bas tue gerak kuar dari stsn gas tapah, saya tutup muka saya ngan sweater sbb saya xmo org len nmpk saya nanges..? saya da cuba tahan air mata budus tue dari kuar tp xley..dier tetap nk kuar gak...air mata tue bkn nyew sbb mulut pacik jew, tue air mata yg saya dok kumpul spnjg minggu tue taw...pacik tawu xbetapa tension giler saya spnjg mggu lalu ngan menda2 yg ntah la, tataw camner saya ley handle tanpa kuarkan air mata dan saya nekad xmo nanges smpai la saya smpai rumah, tp pacik, CONGRATULATION!!! pacik berjaya tewaskn nekad saya tue...hebatnyew pacik! pacik hbat sgt dlm melukakan hati dan perasaan org len...dan saya mmg tawu tue silap saya dan saya sedar...tp boley x sekurang-kurangnya pacik just tegur saya sekali jew dan jaga aib saya depan org..? ntah la, nengok perangai pacik saya rsa pacik mmg jenis org yg suka memalukan org len di depan org len kn...mesti pacik bangga giler kn dpt marah SEORG PENUMPANG POMPUAN YG PAKAI BJU KETAT2...watever la pacik...lantak pacik la...nie 1st time saya dimalukn sedemikian rupa di hadapan khalayak ramai walopun penumpang bas tue cuma berapa kerat jew dari manusia yg ujud kat melesia nie...tp pacik, saya xkn maafkan pacik smpai la pacik minta maaf kat saya dlu..hebatnyew pacik sbb dpt wat saya benci pacik, bknnyew senang nk bg saya xmaafkn seseorg tue...pacik antara insan yg paling 'bertuah' taw...

p/s : ingin ku ucapkan mekaseh kat my dearest kakak ain sbb dier dpt la cover malu ak sikit ngan mengatakan pacik tue menopaus depan khalayak ramai...huhu AIN, KO MMG HEBAT!!! salute ko banyak2...at least rsa hotdog mahal dan jagung lembap tue sedap gak..berbaloi menunggu lma....


pengajaran yg ku dpt drpd peristiwa yg memalukan ini...
- ak harap ak nyew ayaq mata budus xla senang sgt kuar, nti org cop ak cengeng T_T
- ak xmo jadi cam pacik tua tue, ak xkn sekali kali jatuhkan air muka org len depan org ramai...
- ak nk jadi org jaat supaya ley lawan mulut balik ngan pacik tua $%#@ tue...!
- mesti kamoo heran kn sbb apew tade makian kt post nie, well sbb nie  ngah raya, so xbaek mencarut...muahahahahaa :P

No comments: