Wednesday, March 7, 2012

mungkin juga macam ini...

(senyum kambing) hurm...ak mmg da boley agak da yg kelas ak nie akn adew ramai students...almaklum la, ak kn lecturer yg paling disegani, reputasi tinggi, dan yg paling penting, aku kn ketua jabatan...mesti la budak2 semua nk berebut berguru ngan ak hohohohoho...orait xpe, xpe, bagi diorg cuak cikit....

aku : i will be honest with u guys ok, it is so uncomfortable to have such high number of students here, i cannot concentrate in each one of u..so if anyone can choose another set, please leave my set so that i could give your friends a plentiful of attention needed...

hohoho....sure kaw kaw takkan adew sapa nyew yg akn kuar dari set ak nie...ak kn mantap...cess, tp ak kena la bajet hot sikit..bagi diorg cuak...bagi diorg impression yg ak nie important...susah nk dapat sampai xkisah nk halau2 students camtu jew...

aku : u sud kno that i really set a high expectation from u ok...next time i dont want to talk...i want u to talk..this is not the class where u just sit and listen...i want u all to speak...talk and i will be the only one who'll listen to u..if anyone wants 2 leave my class, u can do so...may i kno who's going to stay or who's going to leave? please raise ur hand...what about u? and u? r u staying? not sure? it's ok....n u? stay or leave?

[dgn keazaman yg membara dan keyakinan yg jitu, cik miku hanya tersenyum kerana dier berjaya membuatkn students2 nyew rsa impressive kat dier dan dier hanya tersenyum puas dgn kejayaan nyew menakutkan budak2 kecian itu tadi]

senang r ak nk belasah diorg pasni...hohoho

2 hari kemudian

[class cik miku yg bermula gagah dgn 30+ org students tlah pown merosot menjadi hanya tinggal 20 org sudents sahaja]

kurang asam nyew students...branie diorg tinggalkan set ak yg gagah perkasa nie...huh! ingat ko ley lari kew budak2? akn ku buru kamu ke lubang cacing skalipun!!!

sementara itu di suatu lokasi

number 1 : wey ak takut r ngan cik miku tue...
number 3 : ak takut gak....cara dier ckp pun seram....
number 6 : xpe la...set ni kan ley jew kita masuk..nti kita try r deal sal lab...
number 5 : ko number 2, napew masuk gak? arie tu kata nk stay...
number 2 : isk...xkn la ak nk stay gak...da kamu pakat2 masuk kelas nie..ak pown nk join gak hehe
number 4 : hahaha...ak pown number 2 yg ajak..ak pown takowt gak sbnr nyew tp sja jew wat2 branie time tue :P

2 minggu kemudian

number 3 : isk...mna lecturer nie...2 minggu da kot xmasuk2..huhu
number 1 : jgn2 set nie da tutup apa...
number 5 : yew la..yg budak2 arie tue pown da tade da kot...
number 4 : skrg nie tinggal 11 org jew pown yg adew kt set nie..yg laen suma da gugur huhu...
number 6 : wey number 2, try r kol lecturer tue
number 2 : yew la yew la....ak try kol...

perbualan di antara number 2 dgn cik aurum

number 2 : cik aurum, cik aurum di mana skrg nie? skrg nie cik aurum sepatutnyew ada kelas kt blablabla
cik aurum : yew ke? oh saya pun xtahu yg set tue ada lagi...ketua saya transfer saya ke set lain sbnr nyew...
number 2 :  huh? jadi set nie ada ke xada sbnr nye? sbb kami suma ada 11 org students lagi nie...
cik aurum : yg tue saya pun x pasti la...mcm nie, nti saya try tanya balik dgn ketua saya...nti saya imform kamu semula ye...boleh saya tahu nie siapa?
number 2 : nama saya ibrahim bin zulkifli
cik aurum : ok, nanti lepas saya rujuk dgn ketua saya, saya akn inform kamu semula ye...

hasil discussion antara cik aurum dgn ketuanya aka cik miku

cik aurum : hi. ketua WC2 said u sud try join other sets or take it next sem. join set 3 if u can, tue and thurs 12-2pm.
cik aurum : if there r less than 10 students in the class, it will be closed.
cik aurum : to have another lecturer? that's gonna be difficult now i'm afraid. i'm sorry love.

the ending...

nmpak gaya nya iza, adiela, zafirah, eton, adlin, dan ibrahim terpaksa menggugurkn course WC2 hanya kerana dendam cik miku yg jeles sbb diorg menukar set beliao ke set yg laen...oleh kerana cik miku merupakan ketua penyelaras WC2, maka beliao bebas mengarahkan lecturers2 di bawah jagaan nya utk pergi ke mana2 tanpa mempedulikan kebajikan pelajar laen...huh! dunia ini kejam!!!

sekian.....hanya cerita fiksyen...memang ada kaitan dgn yg masih hidup lagi...tapi nie cuma la teori aku sahaja...muahahahhaha

tp still ak rsa, ini la cerita di sebalik segala musibah mengenai WC2 ini...huhuhu

2 comments:

KG said...

hahaha pandai2 ja ang wat citer eh?
mybe sbb kurg lec...
tue yg kls kena tutup..
ang nie..
cer bersangka baik skit kt lec ang tue..
huhuhu

leeloo3173 said...

x x x x x...
cik miku tue gak yg cakap....
adew bnyk lecturers yg tade student...
tp bila da adew student masuk kat set 2 tue, awat tade lecturer available?
huh! ini semua diskriminasi!!!
konspirasi gelap!!!