Sunday, June 24, 2012

aku x kisah merosakkan rumah tangga kakak aku sekalipun...

berchatting ngan kakak ku yg nun jaoh di sana, bnyk benda yg ak tawu pasal kehidupannya...pasal masalah nya, jawapan kepada segala benda2 jiwang yg dia asyik post kebelakangan nie... ak x pernah menyangka bahawa begitu besar sekali kesakitan yang dia tanggung hanya kerana menyintai seorg lelaki...yup, lelaki yg ak x berapa berkenan utk dijadikan abg ipar, tp ak da mindset bahawa ak xmo jadi kacau daun sbb si ain da cinta sama si fakyu, so ak da berazam utk xmo jadi batu penghalang...tetapi bila ak mengetahui situasi yg kakak ku alami skrg ini, mindset ak utk jadi ignorant brat terpadam, dan ak menanam azam pulak utk memporak-perandakn hubungan diorg kali nie...ak x kisah, ak akan pastikan kali nie hubungan diorg x berakhir di jinjang (kew jenjang?) pelamin...dan hopefully pertunangan diorg 16/11/2012 nie pun xkn jadi....segala perbualan di fb chat ak save supaya ak ada bukti kejahatan lelaki durjana celaka BAGAN SYIALL BABI JAHANAM TUE!!!!!!

celaka!!! aku da agak da dia laki yg x baek!!! first time ak baca mesej2 makian yg dia bg kat si ain ak da agak dia seorg yg durjana...still gak kak ak bodo nk kapel ngan dia...da la lama, 8 tahon kot!!! 8 taon kak ak menjahanamkn diri dia sendiri dgn berkapel ngan laki x guna tue....xpe xpe, kak ak x bersalah, yg salah laki tue la!!!! celaka, kenapa ko perlu wujud dlm idup kakak aku ha????? pastu ada hati lak nk kak ak jadi bini, dlm masa yg sama nk madukan dia...ko memang BINATANG FAKYU!!!! FUCKED FOREVER R U!!!! CINABENGGG!!! 

ak masih ingat lagi insiden di mana si ain call ex-bf dia tengah2 mlm sambil nangis2 sbb ex-bf dia ada org baru, ak tawu kakak aku tue bukan la baik sgt, tp at least dia setia...dia xpernah pun cari org lain bila dia da set mata, hati, minda dia kat seseorg...aku kenal kakak aku, dia seorg yg menghargai org yg dia sayangi, tp kenapa dia asyik-asyik dapat lelaki yg mcm haram??? yg sesuka hati jew melukakan hati kakak aku tanpa sebarang perikemanusiaan??? kenapa? kakak aku jahat sgt kew..? kenapa dia perlu tanggung kesedihan tue selama bertahun-tahun? dia patut dapat yg lebih baek....ak x boleh menahan air mata apabila ak berchatting ngan dia...sebab aku tahu, masa dia taip segala mesej2 tue pun dia tengah nangis..ak dapat rasakan betapa sedih nya dia masa dia luahkan segalanya dekat aku.....mesti dia kronik sgt sampai terbuang encet sendiri dlm tong sampah, dan juga tahap kritikal sampai boleh langgar divider time pandu keta...lelaki bodoh!!! kalau kak aku mati sbb dok pikiaq pasal ko saja camna?? ko nak ganti balik nyawa kak aku?? kenapa ko xpi jahanam jew??? AKU BENCI KO!!! SYIAL!!! FAKYU HARAM JADAH!!!

bila ak mengetahui realiti kehidupan mcm nie, persepsi terhadap lelaki kini berubah...ain ckp si fakyu dlu baik, tp bila da kapel selama 8 tahun da start tunjuk perangai setan da...adakah semua lelaki akn jadi camni? bila da bosan kapel ngan org yg sama, diorg akan berubah arah..? dan akan mencari yg lain..? aku tataw...ak hilang arah...yew la, ak nie boley la dikategorikan sbg setia gak (ngahahahahaha) adakah nasib aku akan sama..? nope silap, adakah ash akn buat menda yg sama selepas kapel 8 tahun dgn ku??? ntah....tataw nk kata apa...aku blurr seketika....niat di hati nk study genetik perkembangan terbantut tp ak x menyesal...at least ak ada bukti yg kukuh utk menghalang perkahwinan kakak ak dan pakwe cilaka dia daripada terjadik...

OIT AIN, KO MAYBE MASIH LEY TERIMA LAGI SI FAKYU TUE KAN KALAU DIA DA X BERHUBUNGAN NGAN POMPUAN GILA TUE, TP AKU TETAP XKN BENARKAN KO KAWEN NGAN DIA..YA BTOL TUE!!!! AK AKN BITAW GAK SEGALA-GALANYA DEKAT MAMIJI DAN DADIJI SUPAYA DIORG TAWU SIAPA FAKYU TUE!!!!

pendirian aku satu jew, kalau bakal suami ko tue xley jaga ko dgn baek mcm abah jaga ko, lelaki tue xlayak dapat kakak aku...ada paham???

2 comments:

KG said...

hew2 payah gk cintan cintun nie eh? sian kak ang..

Prince of Noob said...

fakyu betul si fakyu tuh... done follow here - Noob