Monday, September 24, 2012

mulut shelaker~

frankly speaking, ak x rsa bersalah pun sbb termaki ko dgn sebegitu teruk di hadapan sahabat ko yg agak mengagumi kau...kenapa? well, ko pun patut tawu la kn yg mulut shelaker ko tue suka2 atie jew maen gomol ngan azam aku utk taon depan...apekah patot nyew ko mengeluarkn fitnah terhadap diriku walhal ko tawu menda tue x benar? kew ko tawu but saja nk memalukan ak di hadapan kawan2 seperjuanganmu? naseb ko r, sbb ak bukan nyew baek skrg nie...mulut ak law da nk melepas, diorg akn maen ckp lepas jew...x kira la menjatuhkn maruah kau kew, meruntuhkan reputasi kau kew...buat ko terasa atie kew....ada aku kesah??? ko pun x kisahkan hati ak, buat apa ak nk jaga hati kau lak???

dan lgi satu, aku betol betol (i mean SERIOUSLY) benci gila babi dgn statement ko yg menyatakn azam ak nk kurus dlm msa sebulan...apew dajal? kan ak da kata by next year (hello....NEXT YEAR!!!! STUPID!!!) tawu x next year tue adalah tahun hadapan iaitu tahun 2013 dan bukan nyew bulan hadapan...apsal ko bodo piang sgt nie? kata suka matematik!!! ni ka taraf matematik ko ha??? budak kecik pun tawu la next year tue apa...yg ko tataw lak watpe??? maen bedal jew ckp....mesti ko bangga gila kn bila bitaw kt kwn ko yg ak nk kurus dlm msa sebulan, padahal ak kata b4 tahun depan...babi r ko ni!!!! da la ckp stail perli baek punya...sja jew la tue nk menjatuhkan moral aku....

well u know what, DENGAN ORG2 MCM KAU NIE LA YG SUKA LOOK DOWN KT AKU, AKU AKAN BUKTIKAN GAK YG AKU AKAN KURUS BEFORE THE END OF THIS FUCKING YEAR SYIAL!!!! n u can shut your fucked mouth yg selalu mengutuk badan aku dgn pelbagai istilah gemok yg ko ley bagi....xpe, kita tengok tahun depan!

2 comments:

KG said...

yeah go izzah go!!

seramnya tgk post ang kali nie..

leeloo3173 said...

hahahaha...masa tulis menda nie hati masih panas lg :P skrg da sejuk da >.<