Thursday, November 22, 2012

mimpi yg cam haram sebelum presentation

smlm aku siap edit2 slides ngan gegambar cun cendawan2 comey...almaklum la xmo bg diorg busan...haish...da pkul 1 pagi rupanya...ingatkn nk tido awal...xpe r, ak pown masuk la tido seperti biasa...tp aku xley tido mlm tue sampai la ke pukul 3 pg...seb baek gak leh tido lepas tue...

dan b4 ak terbangon dari tido sbb alarm clock, aku mimpi menda dasat sgt...aku dan sekumpulan manusia yg saling mengenali (tp aku lupa sapa) tengah bertanding apa ntah...yg peliknya suma nma diorg adalah nama2 bakteria yg terlibat dlm tesis aku...so xpe la kn, ak menang bhgn pertama pertandingan tu (oh ya, aku dlm mimpi tue adalah bukan aku, aku adalah org laen gak)...so xpe la kn, bila time tido, aku baring kt sebelah akak nie...ak tanya la camne husband dia skrg...pastu dia kata husband dia cedera teruk tp masih idup lg...tiba2 jew akak tue bawak kepala hubby dia btol2 depan muka aku....giler r!!! mata hubby dia da diselaputi ngan selaput putih...pastu akak tue pusingkn kepala hubby dia kt blakang, n kat belakang tue la kecederaan yg sgt terok!!! penuh ngan lubang2 dalam n berdarah...ak rsa ada ulat ke kulat ke apa ntah...sgt buruk!!! then akak tue pun letak balik kepala hubby dia kt sebelah dia...so aku pun tengok la akak tue...akak tue pun sbnr nyew cedera gak, cuma tempurung kepala dia yg da berjahit, darah xde pun...still geli gak...

dan, tetiba sahaja, ada seorg manusia dtg membuat pengumuman....aku lupa dia umumkn apa tp setelah dia umumkan benda tue, serta merta semua org kt dlm bilik tue terkejut...dan ada sorg lelaki nie, dia jadi sgt marah dan mula membunuh dan menetak semua org yg ada dlm bilik berkenaan...pastu suma org pu bertempiaran lari....

aku xtawu napew tp aku mcm ada view semua org...setiap org yg kena bunuh mesti aku nmpk >.< and lastly org yg mengamuk tue cari aku...n masa tue aku tengah melarikan diri...dan tetiba alarm clock pun berbunyi~

bangon2 jew aku cam da taw...hari ney kompem hari yg sgt x best utk aku >.<

- aku ingat nk la letak gambar2 extreme mcm kt mimpi aku tue...tp pikir punya pikir, aku rsa on the first place aku dpt mimpi camtu pun sbb kt fesbuk syial nie org salu post mayat2 berdarah org palestin tue...yg aku pun mengadap jew nengok...mna x masuk mimpi terus... -.-' suka betol letak gambar2 mcm tue...ntah apa2...gambar mayat yg x senonoh pun nk tunjuk...tunjuk r mayat yg da siap kafan, senang sikit otak ak nk terima!~

No comments: